יום שבת, 31 בדצמבר 2011

2012 - תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה

אני לא רוצה לסכם את 2011 , רבים וטובים ממני כבר עשו זאת בכישרון רב.
חוץ מזה , השנה חלפה וכמו עיתון של יום אתמול, אפשר לעטוף בה רק דגים.
אנו עם הפנים ל 2012 וכולי תקווה כי תהיה טובה מקודמתה.
בנימה אישית, אני יוצא לדרך חדשה . החלטתי לעזוב את עבודתי -החיק החמים של המשכורת הקבועה אבל של ניוון תודעתי לטובת הרפתקה שאני יודע את תחילתה אבל איני יודע כיצד תסתיים. לטובה אני מקווה , הרי לא לחינם אני רץ למרחקים ארוכים. לעיתים נדמה לי שכל הנושא של הריצות הארוכות עם החוסן הנפשי המתלווה אליהן בא רק כדי להכין אותי למהלך הזה. אני בטוח שעם עזרה קטנה מחברים ומשפחה אצליח.
אז בפרוס השנה החדשה אני רוצה לאחל זאת לי , למשפחתי ולידידי:
שאצליח בכל אשר אפנה. כמו כן לסיים את המרתון הראשון מני רבים בהצלחה, המון ריצות, איקידו ושאפטר כבר מכאבי הגב הטורדניים האלה.
שליוהנה תהיה לידה מוצלחת ושלמשפחתינו יתווסף אור חדש.
לאמי היקרה- בריאות ואושר. זקוק לך לעוד הרבה שנים.
לילדי היקרים זיו וגל. שתגדלו לעולם טוב יותר.בריאות ואושר.
לפרדי - בהצלחה בדרכך החדשה כאזרח מן השורה בדרך לקריירה חדשה.
אסי - אח, חבר ומקעקע מוכשר ביותר.שתהיה זאת שנת הפריצה שלך.
החלמה מהירה של פצועינו ממועדון הריצה מרת"א העמקים/ מועדון הכותנה : פנו, אילן ושלמה.
לאלי שחף - שתצליח לחדור לליבם ומוחם של כמה שיותר אנשים שזקוקים לשינוי. אתה תותח.
לדובי - הלוואי שתמשיך לדחות עבודות מפאת חוסר זמן.
לענתי- מזל טוב על החתונה המתקרבת עם גלעד. אתם זוג משמים.
לענת גרושתי היקרה - שנת בריאות, אושר והצלחה בכל מעשיך.
כמתנה קטנה אצרף פה קישור לשיר שאני אוהב במיוחד ואשר לו אינסוף גירסאות . אבל את הגירסה הזאת אני אוהב במיוחד.
שנה טובה לכולם .
http://www.youtube.com/watch?v=5eaGxLZrLuk


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה