יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

פרולוג

זאת הפעם ראשונה בחיי שאני כותב . אני בן 44  ורוב חיי למרות שהיו לי דעות מגוונות על נושא כזה או אחר העדפתי לשמור אותם לעצמי או מקסימום לשתף את המעגל הקרוב.
מה השתנה אתם שואלים? ובכן דברים רבים. אני מניח שאנשים משתנים, מתבגרים , מבשילים. תהליכים שעברתי לאחרונה כנראו הזיזו משהו.
בכל אופן ההחלטה לכתוב הבליחה באבחה אחת וזה קרה היום לאחר שקראתי כתבה ב YNET והרגשתי שאני מתפוצץ. זהו אמרתי, על זה אני לא יכול לשתוק. תבינו, כל חיי הייתי מה שנקרא הרוב הדומם.אבל הקיץ האחרון שינה בי משהו. עם תחילת תנועת המחאה גרושתי ובן זוגה הפכו לפעילים , סחפו את הילדים , סחפו את אישתי ואפילו הכלבה שלי גויסה למאבק ואני למרות תמיכתי  העדפתי להישאר מאחור באזור הנוחות שלי. אומנם הלכתי ל 2 הפגנות אולם בזה תם כל חלקי. באיזה שהוא מקום בפנים פעפעה תחושת החמצה. כל קול חשוב, כל קול משפיע. השינוי מתחיל מבפנים ( תודה שרי אריסון) .
זה לא אומר שמחר אני עובר לגור באוהל אבל הבלוג הזה הוא הצעד הראשון.
ובכן , מה עיצבן אותי כל כך ? זאת היתה כתבתו של עמיר בן דוד ב YNET ולהלן הקישור :
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4162110,00.html
לא האמנתי למראה עיני . מעולם לא סבלתי את עוזי לנדאו , בעיני הוא אחד הגרועים שיש אבל עד כדי כך?
תבינו את האבסורד. האיש הזה הוא מס' 2 במפלגה שרוב מצביעיה איך נאמר בעדינות לא ממש שומרים כשרות ומצוות  ובטח שלא אכפת להם מי מתפעל את רשת החשמל בשבת. כאילו אין לנו צרות אחרות במדינה....
ואז הבנתי ....... רח הבחירות באויר ולנדאו האפס עושה דברו של איווט קיבל פקודה להתחנף לדתיים. הרי ליברמן התגאה בזה שהוא יאפשר נישואים אזרחיים בישראל ועשה על זה הון פוליטי לא קטן. מי זוכר שהוא התקפל? עכשו הגיע הזמן להגדיל את הפוטנציאל האלקטורלי ולהתחנף לדתיים ע"ח משלם המיסים.
יש לי חלום ..החלום שלי זה שכל אזרח בעל זכות בחירה ילך לממש את זכותו הדמוקרטית ביום הבוחר. אנו רואים את הזכות הזאת כדבר מובן מאליו ונוטים לזלזל בה אבל תראו מה קרה בתוניס ומה קורה במצרים ובסוריה. אנשים מוכנים להילחם ולהיהרג רק כדי שתהיה להם את הזכות להשמיע קולם בקלפי.
אשמח לקבל את תגובתיכם.
כאמור הרשימה הזאת הינה רק הפרולוג לרשימות נוספות שיבואו על נושאים שונים ומגוונים רובם אני מקווה יהיו חיוביים. אל תדונו אותי לחומרה הפעם אחרי הכל זאת הפעם הראשונה שאני כותב ..
להת'

2 תגובות:

  1. That was one of the best blogs that describe my feeling about what happend in Israel those days. From Shlomy that lives in Sweden in the last 17 years

    השבמחק